Sunday 9 October 2011

အေဖ႔ရဲ႕လက္



♫♥♫အေဖ့ရဲလက္♫♥♫


ကၽြန္ေတာ္၀မ္းနည္းငိုေၾကြးတဲ့အခ်ိန္တိုင္း...

ကၽြန္ေတာ့ရဲပခံုးကိုအသားမာတက္ေနတဲ့သူ႔လက္နဲ႔ဖ်စ္ညွစ္ပီး....
ဒီမွာငါ့သား ေယာက်ၤားဆိုတာ..
တုန္းဆိုရင္ေျပးတိုက္လိုက္မွ...က်ားဆိုရင္လဲေျပးေတြ႔လိုက္မွ..
ငါ့သားေတြဟာ ေပ်ာ့ညံ့တဲ့သူေတြ မျဖစ္ေစရဘူးလို႔ေျပာရင္းး...
ေႏြးထြးမွဳ႕နဲ႔ အားအင္ေတြေပးခဲ့တဲ့အေဖ့ရဲ႕လက္.....
အခုေတာ့ကၽြန္ေတာ္တမ္းတေနမိတယ္အေဖ...


ကၽြန္ေတာ္တို႔ညီအကိုေတြအမွားတခုခုလုပ္မိတိုင္း...

ေက်ာက္သားေက်ာက္ဆိုင္တခုလို....
ျပင္းလြန္းတဲ့အေဖရဲ႕လက္ဖ၀ါးရိုက္ခ်က္...
အျမဲတမ္းၾကင္နာယုယမွဳေတြေပးမေနခဲ့ေပမဲ့....
အဲဒီလို တခါတရံမွာၾကမ္းတမ္း...တခါတရံမွာနဴးညံ့ တဲ့
အေဖ့ရဲ႕လက္ ကအဓိပၸါယ္ကို....
ကၽြန္ေတာ္တို႔ညီအကိုေတြနားလည္ေနခဲ့ၾကတယ္ေလ......


ဘယ္လိုအဓိပၸါယ္မ်ိဳးနဲ႔ပဲအေဖ့ရဲ႕လက္ေတြ႕...

ကၽြန္ေတာ္တို႕ကိုယ္ေပၚသက္ေရာက္ေနပါေစ..
အဲဒီလက္မွာထာ၀ရအခ်စ္ေတြနဲ႔.....လမ္းျပမွဳေတြပါေနတယ္ဆိုတာ....
သားတို႕နားလည္ခဲ့တယ္အေဖ.....အဲ႕ဒီလိုအေဖ့ရဲ႕ၾကမ္းတမ္းေပမဲ့....


က်ေနာ္တို႔ညီအစ္ကိုေတြကို..ၾကင္နာမွဳ႕....

ေႏြးေထြးလံုျခံဳဖို႔....ဘ၀ကိုၾကံ့ၾကံ့ခံရင္ဆိုင္ဖို႔....
ခြန္အားေတြေပးးခဲ့တဲ့ အေဖ့....
လက္ကိုက်ေနာ္တို႔ထာ၀ရဆံုးရွံုးခဲ့တာ..
(၅)ႏွစ္ေတာင္ေက်ာ္ခဲ့ျပီအေဖ......
ဒါေပမဲ့..အေဖ့ေက်းဇူးေၾကာင့္....
ကၽြန္ေတာ္တို႔ညီအစ္ကိုတေတြ...
ဘ၀ခရီးကိုေအးခ်မ္းေျဖာင့္တန္းစြာ
ေရွာက္လွမ္းေနနိုင္ပါျပီအေဖ.....အေဖၾကားနိဳင္ပါေစ.... 


˜º̶̶ƷʌuτuмиƸ̶º˜˜



No comments:

Post a Comment